Translate

niedziela, 30 listopada 2014

Dawno dawno temu też rowerowo

                               Niedziela, Komorniki 30.11.2014r. godz. 21:05


                            W ostatnich kilku dniach zaliczyłem moją poziomką kilkadziesiąt kilometrów w promieniu około 15 kilometrów od Komornik pomimo niezbyt ciekawej pogody. Byłem między innymi w nad jeziorem w Kunicach. Było wietrznie, pochmurnie i w miarę zimno ale nie padało więc ubrałem się ciepło i w drogę.  Jedyny dyskomfort jaki odczułem na twarzy to z powodu zimnego wiatru więc myślę, że kominiarka + gogle rozwiążą sprawę.  Nie robiłem żadnych fotek gdyż było tak pochmurno, że nie było sensu  robić takiej szarości . Przyjdzie słońce to się zrobi. W zamian za to wrzucam fotki z przed wielu lat gdy jeszcze jeździłem rowerem konwencjonalnym, który też sam złożyłem kierując się tylko moimi kryteriami i moim  tylko doświadczeniem.  Na fotkach przedstawiam też moją ekipę złożoną z moich  dzieci siostrzeńców i bratanków, którzy w jednym miejscu i czasie (wakacji) zebrali się u moich rodziców a swoich dziadków. Już od młodych lat zaczepiłem im pasję do roweru ażeby oderwać ich od komputerów.  Zobaczcie sami.

                    w szeregu zbiórka -dyscyplina to podstawa

                                    kolejno odlicz - nie ma nie ma ściemy
                    zbiórka na drzewie a co?  jakiś problem
                           


                             równo mi tu parkować jasne

               to moja poprzednia maszyna normalnie mercedes wśród rowerów, idealny i w dalekie trasy i w terenduże koła 28 cali, piękna niska rama zapewnia możliwość ciągłego wsiadania i zsiadania z roweru w terenie gdy zachodzi taka potrzeba, szeroka kierownica, super szerokie silikonowe siodełko z amortyzowaną sztycą, siedem biegów w piaście- super sprawa jedziesz siódemką zatrzymujesz się i możesz ruszać od razu z jedynki, ładny kolor
               a jeszcze przed wyjazdem test pokonanie przeszkody techniką dowolną śmiechom nie było końca


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz