Translate

czwartek, 2 lipca 2015

Rower poziomy transport - problem rozwiązany nawiązanie do postu http://rowerpoziomy.blogspot.com/2014/10/komorniki-dnia-16.html

                                 czwartek 03.07.2015r. Komorniki godz. 23 : 15


             transport roweru poziomego typu LWB - nawiązanie do tego tematu w poście z października 2014r. w poniższym linku

http://rowerpoziomy.blogspot.com/2014/10/komorniki-dnia-16.html


                            Jak kiedyś pisałem czasem zachodzi potrzeba przetransportowania roweru do miejsca powiedzmy X gdzie docelowo mamy zamiar w danym miejscu zwiedzać okolicę naszym rowerem.   Jak już wcześniej pisałem nie ma problemu gdy chodzi o transport roweru konwencjonalnego tutaj rowiązań jest sporo mam tu na myśli odpowiednie bagażniki.  Natomiast problem pojawia się jeżeli mamy do czynienia z rowerem poziomym a zwłaszcza typu LWB czyli o długiej bazie kół gdzie całkowita długość takiego roweru znacznie przekracza 2 metry.  Jednak jak już wspomiałem w temacie problem ten już rozwiązałem projektując odpwiedni do tego celu bagażnik montowany na dachu pojazdu. Moj projekt został wypróbowany w praktyce i zapewniam, iż sprawdza się doskonale i całkowicie spełnia moje oczekiwania.  

                                      Więc czas na fotki 
            Dodam tylko, iż rozwiązałem problem transportu napędu paralotni bez potrzeby jego składania jak również kosiarki do trawy - mam tu na myśli transport na zewnątrz pojazdu w sposób bardzo wygodny nie powodujący niszczenia tapicerki pojazdu bądź jego zabrudzenia itp.   tej kwestii mogę pomóc.




                          tu na tle samochodu dopiero można dostrzec jak długi jest rower poziomy typu LWB, a w tle widoczny konwencjonalny rower o kołach 26"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz