Translate

piątek, 3 czerwca 2016

                                                          Dużo się działo



                       Komorniki, Piątek 03.06.2016r. godz. 11 : 55


                     Dużo się działo, a pisać się już nie chce  -   to dobrze gdyż to świadczy, iż żyję się realem a nie wirtualem


             Ropoczęcie sezonu rowerowego przez Ekoramę, fajne aż 40 osób wzięło udział.  Pamiętam dobrze tę wycieczkę bo zapomiałem wziąć kanapek misternie przeze mnie przygotowanych, bo zostały sobie w lodówce, a i tak ich nie ominęło ich przeznaczenie gdyż zjadłem je jak wróciłem do domu, a to jedzenie bieżące kupiłem w Polsim DINO w Miłkowicach.  -  a co do fotek z rozpoczęcia to zapomiałem aparatu więc odsyłam do galerii zdjęć EKORAMY  
                                          http://www.ekorama.legnica.pl/rozpczecie_sezonu_2016

               
               16.04.2016r.  -  wycieczka organizowna przezemnie.  Cel moja górka w m-ci Ruja.  Trasa prowadziła częściowo szlakiem Św. Jakuba ( to niesamowite samo w sobie w jakim miejscu mieszkam )
Znajomi z Ekoramy poznali jedno z moich ulubionych miejsc. Na górce zrobiliśmy na grilu pyszne jedzonko i obowiązkowo kawusia, a dla odważnych ( znalazł się jeden taki Zbyszek ) loty paralotnią bez latania, ale z dużą ilościa biegania. 

                         Urząd Gminy w Rui




              widoczny na zdjęciu przebiegający przez Ruję szlak Św. Jakuba i Droga Królewska Via Regia widziana z paralotni - przebiega przez centrum wsi aż po horyzont


Ten pan Holender pieszo przemierza szlak św. Jakuba - na tej fotce na gminie Legnickie Pole .  To  niesamowite mieszkać ok. 900m. od tego tak bardzo znanego szlaku

Dodaj napis
  nie wiem gdzie mi się zapodziała reszta fotek z mojej wycieczki - jak je znajdę to uzupełnię a na razie odsyłam do galerii zdjęć EKORAMY
                                        http://www.ekorama.legnica.pl/gora_szybowcowa_2016


Święto Flagi  02.05.2016r.  -  Ekorama nie mogło nas nie być
w Legnicy nowy rekord długości Flagi Polski



Inscenizacja Bitwy pod Legnickim Polem



na tej wycieczce po raz pierwszy była moja córka, której chce zaszczepić pasję podróżowania rowerem

                               a tu poniżej tatarzy w akcji
                   



                                         a widzów było jak mrówków





03. 05. 2016r.  - tradycyjna wycieczka " Szlakiem trzech jezior "  Koskowice, Jaśkowice Legnickie oraz Kunice

pierwsze jezioro w Koskowicach zaliczone i przerwa na popas  -  były pieczone ziemniaki



             drugie jezioro w Jaśkowicach Legnickich  - tutaj był chleb ze smalcem oraz ogórkiem


a tu ostatnie jezioro czyli w Kunicach   -  tutaj były kiełbaski, ale ja jadłem moje własne jedzenie ( tak już mam )

a trochę fotek z powietrza taki mix latanko ode wsi do de wsi

 poniżej jezioro w Kunicach

moje Komorniki


                                        mój blok 



                                          pałac w Komornikach 

powyżej znowu jezior w Kunicach a poniżej urocze Komorniki moje
za moimi Komornikami ok. 300m. od Tablicy z nazwą miejscowości widoczne skrzyżowanie ze szlakiem Św. Jakuba a jenocześnie drogą Królewską Via Regia  -  w lewo kierunek Ruja ( wschód ) w prawo kierunek Grzybiany   -   niesamowite, tym szlakiem od  ...... x lat ludzie przemierzają ten szlak z sobie tylko znanych powodów


intryguje mnie ta gruntowa droga za kościołem w kierunku wiatraków z tego co wiem prowadzi do Rogoźnika  -  niedługo zaliczę tę drogę rowerem


i taki mix z moich rowerowych wojaży

"moja górka"  wejście od strony zachodniej
                                      moja górka  -  widok w kierunku zachodnim


 moja górka bardzo ładna górka    -    zagłębienie terenu na szczycie
 a ta tajemnicza droga za kościołem prowadzi do ?  do Rogoźnika i ja nią zaliczę rowerem

 a to jezioro w Kunicach - ale pięknie zrobiłem to zdjęcie - odlotowe - no przyznajcie to sami ( napiszcie coś )
 też Kunice
   nadal Kunickie jezioro  -   Słońca zachód


                                            sam autor

u Kaczora  
i jeszcze jezioro w Kunicach


29.05.2016r. Niedziela  -  Ekorama w Luboradzu gospodarstwo Biały Kamień - tam trzeba być

tam w tym gospodarstwie agroturystycznym jest pięknie - spróbowaliśmy lokalnego piweczka oraz niezliczonej ilości smaków domowej roboty nalewek ( ale spokojnie to tylko tak dla smaku naprawdę bardzo mało ) jak będziemy następnym razem z noclegiem to może pozwolimy sobie na odrobinę więcej.



                         Dobrze wystarczy tego bo napisałem się jak dziki a ten czas na załadowanie zdjęć masakra - mnóstwo czasu. I co by tu jeszcze ?

 1. A więc jak jechałem z córką rowerem z Kunic do domu to zgubiłem moje rozkładane krzesełko takie jak wędkarze często używają
2. W drodze do Luboradza zgubiłem karimatę, poduszeczkę oraz koszulkę, ale karimatę uczciwa pani podwiozła mi samochodem, poduszeczkę w drodze powortnej znalazł kolega Arek - on jest dobry w tym szukaniu gdyż on zajmuje się taką grą " zabawą " że ktoś coś gdzieś ukrywa a inni tego szukają.  Koszulki nie znalazłem  ( ale stara była już ) dobrze, że miałem jeszcze dodatkową bluzę.

3.  Z tego luboradza polecieliśmy przez Legnickie Pole - ja do Kunic, gdyż postanowiłem sprawdzić jeszcze drogę Via regia celem znalezienia mojego krzesełka, niestety w wynikiem negatywnym, a mało tego to zgubiłem jeszcze moją flagę biało - czerwoną ( zły uchwyt taki pod samochód raczej ) i dodatkowo zgubiłem rękawice robocze ( woże je na wypadek gdy łańcuch spadnie ) ale one kosztowały 2,5zł.  więc jakoś przeżyję - po prostu w czerwcu odmówię sobie jednego browarka i się wyrówna ta jakby niebyło niemała strata.

A co przede mną ? 

W najbliższa niedzielę wycieczka Ekoramy do Jaroszówki lub równolegle rowerowa niedziela we Wrocławiu ( tj. impreza wrocławska masa krytyczna z maja przeniesiona właśnie teraz na niedzielę )  
w Czerwcu oczywiście będzie jeszcze całe mnóstwo imprez rowerowych, ale w lipcu chciałbym po ram pierwszy pojechać na IX już w Polsce zlot rowerów poziomych ( chyba, że wola Boża będzie inna ) - to tyle na razie pozdrawiam wszyskich hejooooo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz