Translate

czwartek, 25 września 2014

Fotki z wycieczek rowerem różne miejsca

czwartek 25.09.2014r. godz. 18:14 Komorniki

Dziś dla urozmaicenia wrzucam kilka fotek z moich wycieczek między innymi rowerowych









. Na jednej z nich jest też mój poprzedni rower konwencjonalny, który mam do dziś - jak widać piękna rama w stylu retro. Nie będę opisywał gdzie zdjęcia zostały zrobione, może ktoś z Was sam rozpozna te miejsca. Życzę Wam miłego oglądania i proszę jeżeli macie ochotę o podzielenie się swoją opinią.  Hejka

4 komentarze:

  1. Nie to na pewno nie Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć Dejwid - masz rację to nie jest Wrocław to tylko fotki - pozdrawiam Ciebie wraz z Żoną Twoją - hej

      Usuń
  2. Fotka w locie najlepsza !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za opinię. Mi również ta fotka się podoba, a zrobiła mi ją moja córka w 2006r. wtedy miała 13 lat. Przeleciałem się wtedy zmęczony po pracy i to chyba w roboczym ubraniu tak mi się śpieszyło ale co tam, nawet nie założyłem mojego kasku rowerowego a najlepsza była uprząż - ot taka deska w pokrowcu bez protektora. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń