Translate

wtorek, 11 listopada 2014

napęd paralotni - moja konstrukcja

                                                                  11.11.2014r. Święto Niepodległości, Komorniki - godz. 20:40


                    Mój rower poziomy naprawiłem wczoraj, ale przyznam się, że z perspektywy czasu cieszy mnie to, że nastąpiła ta awaria a dokładnie rozerwanie ścianki profila ponad spawem. Dzięki temu po ponad półtorej roku eksploatacji poznałem jego słaby punkt.i będę to uwzględniał w przyszłości przy ewentualnym projektowaniu kolejnego tego typu roweru. A tymczasem zamieszczam fotki z budowy mojego napędu paralotni.




kąt pochylenia nie w tę stronę - a co będzie przy moim ciężarze

                            

                                      Oj bardzo zły kąt


                              no tu już lepiej  -  ale jeszcze trochę


                                              tu przegiąłem 


pierwszy zbiornik paliwa  -  pojemność 1 litr na początek na na ok. 15min lotu może troszkę więcej Następny miał już 2 litry a teraz mam 6,5 litra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz