Translate

środa, 5 listopada 2014

R O W E R dobry na wszystko

                         Wtorek 04.11.2014r. postanowiłem przejechać się rowerem aby trochę odreagować.  Zawsze coś się przytrafi i ciśnienie w górę - mi akurat laptek tak sfiksował, że masakra, a tu mi wyjazd odwołali - zawsze coś. Ale żeby nie jechać " na pusto " przy okazji pomyślałem, że sprawdzę nasze startowisko paralotniowe czy przypadkiem nie zgubiłem tam moich gogli narciarskich, które wykorzystuje przy lataniu paralotnią. 
                                                               
                                     Moja trasa to : 

          Komorniki, Rogoźnik, Polanka, Wądroże Wlk, Mierczyce - Mikołajowice, Księginice, Koskowice, Kłębanowice, Rogoźnik i powrót Komorniki

    przebieg                  - 41 km.     
    prędkość średnia       15,4km/h,    
    czas samej jazdy      -  3 godz. 39 min,  
    prędkość max         - 39,2km/h

                     
                swoje gogle oczywiście znalazłem, niestety przemielone przez śmigło po ostatnim naszym lataniu w dniu 31.10.2014r.  - po prostu źle zabezpieczone do kasku i tyle - moja strata.  Ale i tak niczego nie żałuję latanie było bardzo udane i bezpieczne a to najważniejsze. 

                     

                                                             




                                   co to za dziwny cień



               Autostrada nr 4 widok w kierunku Wrocławia






           
            wiadukt kolejowy nieczynnej linii Malczyce - Jawor

                         nasze startowisko - lądowisko
         
                  nie nadają się już do użytku moje gogle






wtedy udało mi się uratować gogle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz