Translate

niedziela, 26 kwietnia 2015

Mistrzostwa Świata motoparalotniowe w Legnicy Trening Kadry Polskiej 24-25.04.2015r.


                                                                                                                                                              Komorniki,  dnia 26.04.2015r.


          W dniach 24 - 25 kwietnia br. w Legnicy odbyli tre
ning zawodnicy Polskiej kadry motoparalotniowej przed Mistrzostwami Świata, które niedługo odbędą się właśnie w starej przepięknej Legnicy. Zrobiłem dużo zdjęć jest tylko jeden problem gdyż mój aparat foto chyba sfiksował. Otóż robiłem zdjęcia chyba normalne a wyszło tak jakby piloci tych motoparalotni latali jakby bokiem a czasem niemal do góry nogami. Moja paralotnia lata normalnie czyli czaszą do góry no lekkie przechylenie od pionu możliwe, tak więc nie wiem dlaczego zdjęcia tak wyszły - miłego oglądania                  
     
            Lotnisko Legnica o świcie  - zawodnicy zaczęli z samego rana wszak całą noc nic nie latali




                               cała gama trajek


bombardier - brzmi jak bombowiec ale to nie to samo



          trajka owszem fajna  -  ale co z tym chłopakiem, który cały dzień szukał kół od swojego BMX a 


             też bardzo zgrabna trajka  -   ale co ma powiedzieć matka pchająca po lotnisku wózek z dzieckiem a w wózku wszak brakowało kółek


               narada kadry   -   latamy czy grilujemy oto jest pytani na śniadanie


             zostawcie te pylony do zimy to i slalom narciarski w Legnicy można będzie rozegrać





                         Obcy już do nas lecą


       ..........  3, 2, 1  start



                Albo mój aparat sfiksował albo ten zawodnik to wariat albo ja mam zwidy



                                    j.w  chyba kolejny wariat



               nie no to już jest przesada panie pilocie -  dzisiejsze paralotnie są bardziej zwrotne niż myśliwce z I Wojny Światowej






           nie dość, że wylał mi kawę to jeszcze zburzył misternie ułożoną fryzurkę


                         uważaj na brzózki kolego 


                          obcy już wylądowali


                      Jest sposób na złamany maszt




          niby kasy mają dużo ale rzuć im ze 2 EURO i mało się nie pozabijają

           na dziś to wszystko  - nastepny raz rodzinny rajd rowerowy  i pokaz rowerów nietypowych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz